sobota, 1 czerwca 2019

Hi!Fashion

Witajcie!

W miniony weekend odbył się kolejny pokaz, organizowany przez moją szkołę. 
Byłam mega podekscytowana, ponieważ już od dłuższego czasu wiedziałam co chciałabym uszyć. Nadszedł czas, aby się przełamać i zaprojektować coś w jasnym kolorze. Dlatego właśnie postawiłam na odcienie beżu. Nie ukrywam, że nowe formy były dla mnie sporym wyzwaniem, ponieważ po raz pierwszy uszyłam SPODNIE! Tak, tak dobrze przeczytaliście.. Ja uszyłam spodnie. Dziewczyna, która kocha sukienki nosić, szyć i projektować. Przełamałam się! Powiem Wam, że nie tylko ja byłam w szoku. Ale trzeba czasem spróbować czegoś nowego. Jestem bardzo zadowolona z efektu. Na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że nie są to ostatnie spodnie, które uszyłam. Pochwalę się Wam również nowym fasonem sukienki, którą zaprojektowałam. Jest to sukienka, która składa się z tzw ,, karczku" i falban, które zmarszczyłam, aby uzyskać więcej objętości. Zawsze marzyłam, aby uszyć coś takiego, lecz bałam się, że sobie nie poradzę i zniszczę materiał. Ale teraz wiem, że warto próbować, otworzyć się na nowe, doskonalić swoje umiejętności. 

Do stworzenia tych projektów zainspirowała mnie twórczość pewnej artystki. Przeglądając jej obrazy, poczułam niesamowity przypływ weny i pomysłów. Wszystko może nas inspirować, wystarczy rozejrzeć się dookoła. Ja najwięcej inspiracji czerpię z obrazów i różnego rodzaju architektury. Uwielbiam minimalizm, lecz bardzo podobają mi się również bogate zdobienia. Kto powiedział, że nie można tego połączyć? Proste, klasyczne kroje i bogate wykończenia. Czasami trzeba się odważyć na takie połączenia, wtedy udaje mi się uzyskać zamierzony efekt.

Projekty powstały z materiału zwanego ,,tweedem". Jest to materiał bazowy, z którego wykonałam marynarkę, top i sukienkę. Spodnie uszyłam z plisowanego, przezroczystego tiulu, co nadaje efekt lekkości tej stylizacji. Do tego oczywiście perły, do których (jak już wiecie) mam słabość ;p

 Te piękne materiały zakupiłam w moim ulubionym sklepie JAZZ&SILK KATOWICE (ul.Kościuszki2).
Tam zawsze mogę liczyć na doradę i miłą obsługę ;)

Teraz czas na przygotowanie się do najważniejszego pokazu. Pokazu kończącego moją edukację w SAPU. Już mam pomysł na to co chciałabym zaprojektować i uszyć. Efekty mojej pracy będziecie mogli zobaczyć dopiero w przyszłym roku.

 A teraz zapraszam Was do obejrzenia zdjęć i filmu.

































 






Dziękuję modelkom za współpracę.
Varya Lukashkina

Anna Skirta

4 komentarze: