wtorek, 25 lutego 2020

My new collection

 to kolekcja zaprojektowana z myślą o zmysłowej, 
delikatnej, a zarazem odważnej kobiecie. Wyróżniającej się sensualnoscią, otulonej ciepłem tweedu. Miękkość tkaniny przewodniej, w towarzystwie przezroczystego tiulu, odzwierciedla bogactwo wnętrza kobiety identyfikującej się z moimi projektami. 
Inspiracją do stworzenia kolekcji była architektura starożytnego Rzymu i Mediolanu.
 Czerwień, która pojawia się w kolekcji, symbolizuje pewność siebie i siłę, którą czerpiemy z naszego wnętrza. Całą kolekcję uzupełniają ponadczasowe perły, będące kwintesencją kobiecości.




Moi kochani! 
Bardzo się cieszę, że mogę się z Wami podzielić efektami mojej długiej i ciężkiej pracy. 
Całą kolekcję zaprojektowałam i uszyłam samodzielnie. Moją największą inspiracją do jej stworzenia była wycieczka do Rzymu. Piękna architektura, która tam się znajduje zaparła mi dech i zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Do tej pory jestem tym zachwycona. Dlatego postanowiłam przelać moje wyobrażenia o tej kolekcji na rysunki i tak oto powstało 12 spójnych, bardzo kobiecych stylizacji. 
Bazowym materiałem którego użyłam jest piękna, czarno-czerwono-biała krata. Nie sądziłam, że przekonam się do czerwonego koloru, bo jak sami wiecie jestem bardzo klasyczna i czerwień zawsze wydawała mi się zbyt wyrazista. Lecz przełamałam się. 
W tej kolekcji ukazałam Wam zupełnie nową siebie. Odważną, pewną siebie i zdecydowaną kobietę, która wie czego chce. Tak, właśnie tak. Warto otworzyć się na nowe. Otworzyć głowę i serce. Nie bać się zmian, ponieważ jeżeli nie zaryzykujemy to nigdy nie dowiemy się czy było warto. Tak już jest w modzie. Trzeba próbować, poszukiwać. Nie wolno stać w miejscu.  Ta kolekcja jest wynikiem bardzo ciężkiej pracy, nie tylko fizycznej, ale przede wszystkim pracy nad sobą. Nad zmianą swojego poglądu ma modę. 
Kiedyś słysząc, że mam jakieś zadanie, coś do uszycia, widziałam tylko prostą sukienkę. Nie umiałam myśleć ,,przestrzennie”. To właśnie dzięki pracy nad sobą, zaczęłam próbować tworzyć nowe formy. Kiedyś uszycie spodni, było dla mnie niewyobrażalne. Nie chciałam i nie miałam nawet w planach tego robić. Lecz przyszedł czas i zdałam sobie sprawę, że w sumie to dlaczego nie? Dlaczego nie spróbować? Nie wyjdzie to trudno, a jak wyjdzie to będę miała satysfakcję, że dałam radę. I teraz mogę Wam powiedzieć, że warto było. Tak moi drodzy. Warto było zmienić to myślenie i się odważyć, spróbować. Warto było, bo się udało i teraz lubię to robić i nie mam żadnych obaw, że nie wyjdzie.  Jak już wiecie, kocham perły. Perłowe dodatki są kwintesencją kobiecości. Dlatego nie mogło ich zabraknąć w mojej kolekcji. Wiele osób kojarzy mnie właśnie z perłami, z tym, że bardzo często wykorzystuje je w swoich projektach. 
Pisząc prace na temat pereł w modzie, natknęłam się na ciekawy wpis o ich właściwościach mistycznych. Pozwolę sobie zacytować 

,, Perła symbolizuje to co najlepsze jest w nas, czyli uczciwość, czystość, niewinność i mądrość. Powiązana jest ona ścisłe z kobietą. Perła upiększa każdą kobietę czyniąc ją powabną, piękną i dodaje jej dostojności. Perły pobudzają kobiecość. Pomagają w pogłębieniu poczucia własnej wartości i samoakceptacji, a także dają poczucie piękna i wewnętrznego spokoju. Symbolizują one również czyste serce. Dzięki nim można dostrzec wartość i piękno w drobnych rzeczach życia codziennego i kochać to co przynosi nam los, ciesząc się każdym dniem. Oczyszczają one umysł z negatywnych myśli i złych skłonności''.

Poniżej znajdziecie zdjęcia 12 projektów, z których składa się moja kolekcja i 8 odszytych sylwetek. Do kolekcji zaprojektowałam i uszyłam również torebki. Uważam, że jest to niezbędny dodatek do stylizacji każdej kobiety. 

Chciałam z całego serca podziękować za wsparcie moim rodzicom i bliskim. 
Dziękuje wspaniałej Pani fotograf Martynie Godzic oraz pięknym modelkom Monice Ciołczyk i Aleksandrze Borowiec, za współpracę i pomoc przy stworzeniu mojego portfolia. 
Dziękuje również Wam za wsparcie, trzymanie kciuków i za wiele miłych słów! 

Tak wiec zakończył się w moim życiu pewniej etap. Skończyłam studia, przede mną nowe wyzwania. Za niedługo odbędzie się pokaz ,,Cracow Fashion Week'', na którym będę miała zaszczyt zaprezentować swoją kolekcję.
 Także to nie koniec, to dopiero początek...

































































Sponsorem tkanin do mojej kolekcji była firma:


Dziękuje za wsparcie Jazz&Silk Katowice 
















2 komentarze: