czwartek, 1 marca 2018

Furry outfit on frosts

Witajcie!

Pogoda ostatnio nie rozpieszcza nas ciepłem.. w związku z tym jest to świetna okazja na wyjęcie z szafy moich ukochanych futer (oczywiście SZTUCZNYCH!).
Futro z poniższej stylizacji to mój najnowszy nabytek. Odkąd zagościło w mojej szafie, jest dla mnie zdecydowanie numerem jeden!
Mam słabość do bogato zdobionych i wyszywanych ubrań, ponieważ widać w nich klasę i elegancję, dlatego nie mogłam się oprzeć i musiałam je kupić. Nie dość, że jest cieplutkie to jeszcze świetnie się prezentuje. Zawsze warto inwestować w takie ,,perełeczki", bo jest to ponadczasowa rzecz, która sprawdzi się w wielu stylizacjach.

W dzisiejszym look'u zestawiłam je z czarnymi spodniami i szarym, wełnianym golfem (jest on bardzo ciepły i idealnie sprawdza się w mroźne dni). Aby nadać stylizacji ,,modowego szlifu" dobrałam do niej ekstrawaganckie buty ze srebrnym obcasem, które idealnie komponują się z ozdobami znajdującymi się na futrze.























Kaszkiet - second hand
Golf - second hand
Futro - Zara
Spodnie - Bershka
Buty - Stradivarius
Okulary - Brylove



INSPIRACJE:


Już wkrótce zapraszam na kolejny wpis!



 

 


2 komentarze:

  1. Piękna elegancja. Powinna Pani mieć przynajmniej jedno prawdziwe futro. Aby kiedyś nie żałować, że uległa Pani ideologii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń