poniedziałek, 26 marca 2018

Cracow Fashion Week 2018.

 

Black pearl - new project



Tegoroczny ,,Cracow Fashion Week" już za mną!
Przez ostatnie miesiące przygotowywałam projekt na to wydarzenie i udało się! Wszytko wyszło dokładnie tak jak sobie wymarzyłam. 

Stylizacja została stworzona z myślą o niezależnej i pewnej siebie kobiecie, która bez zawahania dąży do wyznaczonych przez siebie celów i osiąga je.

Moją główną inspiracją była perła. Aby wydobyć jej blask, otoczyłam ją czarnym aksamitem, który pięknie odbija światło. Do sukienki użyłam dwóch rodzajów tego materiału ( gładki i mięty aksamit). Aby dół sukienki nabrał objętości użyłam tiulu (w ogromnej ilości :P). Kolejnym materiałem była siatka w kolorze kremowym, ozdobiona perłami. Głęboki dekolt wyszyłam czarno-zielonymi piórami i bogato zdobioną lamówką. Nadaje to projektowi oryginalności i drapieżnego charakteru.
Stylizację dopełniają złote, aksamitne szpilki i ręcznie szyte skarpetki w perełki! 

Uwielbiam szyć ręcznie, to powoduje, że projekt staje się wyjątkowy i niepowtarzalny.

Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia z pokazu.
 Nie ma ich za wiele, ale mam w planach sesję zdjęciową mojego projektu, która na pewno się tutaj pojawi :)

Dziękuje mojej modelce za świetne zaprezentowanie projektu!



















 Moje inspiracje:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz