niedziela, 15 lipca 2018

Lempearl Gold Dress

Witajcie!

W dzisiejszym wpisie chciałam zaprezentować Wam najnowszą sukienkę mojego projektu!

Ostatnio mam niesamowitą chęć do szycia i tworzenia nowych projektów. W głowie mnóstwo pomysłów, a na realizację mało czasu, bo wyjazd na wakacje tuż tuż! Ale trzeba się było zorganizować i zacząć tworzyć. Tak więc moim ostatnim dziełem jest ,,Lempearl Gold Dress".  To sukienka, o świetnym kroju, która sprawdzi się na wiele okazji. Idealnie nadaje się do szpilek jak i do trampek. Jest to oryginalny projekt ze względu na tkaninę. Sukienkę stworzyłam z syntetycznego jedwabiu w piękny złoty wzór. Materiał jest lekki i zwiewny. Dobrze się go szyło i pięknie się układa.
Tą cudną tkaninę udało mi się nabyć w sklepie z włoskimi materiałami ,,Jazz&Silk Katowice".

W dzisiejszej stylizacji sukienkę połączyłam z czarnymi sandałkami na obcasie. Dobrałam do tego żakiet ze złotymi guzikami, o którym już tutaj pisałam (dla przypomnienia--> klik ).
Żakiet dodał klasy i elegancji całej stylizacji. Do tego idealnie wpasowała się nowo nabyta, cekinowa torebka z błyszczącymi aplikacjami.

Już wkrótce podzielę się z Wami moimi kolejnymi, ciekawymi projektami!


















 

1 komentarz: