niedziela, 15 października 2017

Bądź kreatywna! Stwórz coś oryginalnego..

Witajcie!
W dzisiejszym wpisie pokaże Wam, że klasyczną marynarkę możemy nosić nie tylko ze spodniami! Połączenie czarnej marynarki i wełnianej sukienki może wydawać się dość niecodzienne.. Marynarkę, którą przedstawiam w dzisiejszej stylizacji nabyłam w second hand. Była ona zwykła i nie miała w sobie nic oryginalnego, a ja uwielbiam oryginalne rzeczy! Dlatego postanowiłam ją ,,przerobić" tak aby miała w sobie ,,to coś". W tym przypadku wystarczyło przyszyć złote guziki... Aby nie było zbyt banalnie, dobrałam do siebie różne rodzaje guzików i tak oto powstała oryginalna marynarka, która teraz idealnie pasuje do większości moich stylizacji!!!
Namawiam Was do tego abyście same przerabiały swoje ubrania. Nie jest to trudne, a można uzyskać świetny efekt i poczucie, że mamy coś oryginalnego co wykonałyśmy SAMODZIELNIE, a to oznacza że jesteśmy wyjątkowe i nikt nie ma takiej samej rzeczy jak my. To mi się podoba najbardziej. Dlatego zazwyczaj idąc na imprezę, sama przygotowuję swoją kreację (szyje lub przerabiam), ponieważ chcę uniknąć sytuacji ,w której inna osoba mogłaby wyglądać tak samo jak ja. Oczywiście jeżeli nie macie zdolności krawieckich wystarczy tylko coś przerobić, czyli uciąć, dokleić lub przyszyć igłą i efekt macie gwarantowany!!! Zachęcam Was do spróbowania i przekonania się, że można wyglądać oryginalnie w własnoręcznie przerobionych ubraniach.
Powodzenia!!!















Wełniana sukienka - second hand
Marynarka - second hand
Buty - MANGO
Torebka - ECHO


 Już wkrótce zapraszam na kolejny wpis!

 



1 komentarz: