niedziela, 8 października 2017

Black classic

Witajcie!
Nie ukrywam, jesień może być przygnębiająca, szczególnie jak pogoda nie dopisuje..
Najważniejsze jest to, aby nie uzależniać swojego nastroju od pogody!
Wiem, że czasem to bywa trudne, ale ja osobiście próbuje z tym walczyć. Każdy ma swój sposób na przetrwanie tego czasu. Moim sposobem jest tworzenie czegoś nowego! Wpadłam ostatnio na świetny pomysł, który już wkrótce tutaj opublikuje.. Lecz na razie nic więcej nie mogę Wam zdradzić.

W jesienne dni uwielbiam ubierać ciepłe płaszcze, dlatego mam ich bardzo wiele. Nie ukrywam, że mam do nich słabość. Wszelkiego rodzaju szarości, czerń, beże - to moje ulubione kolory. Są to bardzo spokojne odcienie i można z nimi stworzyć wiele stylizacji, które za każdym razem wyglądają zupełnie inaczej i mają w sobie coś oryginalnego. Bardzo lubię dodatki w kolorach bordo, butelkowej zieleni, a także złota.
W dzisiejszej stylizacji mam na sobie płaszcz z wełny w kolorze czarno-szarym. Zdecydowanie jest to numer 1 w mojej szafie. Nie zgadniecie gdzie udało mi się go kupić.. Oczywiście jest to nabytek z jednego, z moich niezawodnych second handów! Mówiąc o tym, chce Wam pokazać, że można nabyć coś oryginalnego i dobrego gatunkowo, nie tylko w sieciówkach!!! Osobiście jestem zwolenniczką butików i second handów, a nie sieciówek.. Ale wiadomo, że nie zawsze uda się tam nabyć to co jest w danej chwili potrzebne, dlatego czasem nie ma wyjścia i trzeba się tam udać na zakupy.
Podobno do kupowania w second hand trzeba mieć dar i odwagę do odnajdywania tzw. ,,perełek" , ja uważam, że trzeba to lubić i  mieć chęć do poszukiwania.
W mojej dzisiejszej stylizacji nie mogło zabraknąć czerni. Czarna spódnica i sweter w prążki to świetne rozwiązanie, ponieważ osobno można je połączyć z wieloma kolorami i różnorodnymi fasonami. Całą stylizacje dopełniają kozaki na obcasie, sięgające za kolano i czarna elegancka torebka.









 Sweter - H&M
Spódnica - RABARBAR (BIALCON)
Płaszcz - KOOKAI (second hand)
Buty - DEICHMANN



INSPIRACJE:


Już wkrótce zapraszam na kolejny wpis!!!






1 komentarz: