czwartek, 6 lipca 2017

New simplicity

Uwielbiam wzorzyste bluzki, dlatego że mogę je połączyć z każdymi spodniami i będą wyglądać świetnie. Dzisiejsza stylizacja składa się z czarnej bazy, czyli w tym przypadku czarnych rurek z wysokim stanem i białej bluzki w kolorowe kwiaty! Widząc tą ciekawą bluzkę w sklepie, wiedziałam, że musi być moja :)  
Uważam, że każda kobieta ma w swoim życiu pewne etapy i sama to po sobie widzę! Jest to bardzo ciekawe doświadczenie, a mianowicie jeszcze rok temu nie założyłabym tak kolorowej bluzki, ponieważ wtedy istniał dla mnie tylko kolor czarny... Nie mam pojęcia skąd biorą się te zmiany, ale chyba większość kobiet miała w swoim życiu taki etap, w którym ubierała się na czarno. Teraz sama się przekonałam, że nie tylko kolor czarny oznacza elegancję i klasę. Kocham wszelką klasykę, prostotę i minimalizm lecz ubrania we wzory i różnorodne ornamenty pozwalają ukazać nasz charakter i to jacy jesteśmy!!! Więc nie powinnyśmy się bać wzorów i koloru... Oczywiście wszytko z umiarem! 
Bazą nie muszą być spodnie! Może to być również spódnica (obowiązkowy zestaw w każdej kobiecej szafie to świetnie dopasowane spodnie, czarna spódnica i żakiet). Mając takie podstawy w szafie, będziemy mogły śmiało zaszaleć z jakąś niestandardową i ciekawą bluzką czy koszulą. Moją dzisiejszą stylizację dopełniają czarne szpilki, które są bardzo klasyczne. Dobrałam do tego zestawu torebkę w stylu ,shopper".








Gdzie kupić całą stylizację?




INSPIRACJE:


  Już wkrótce nowy wpis... Zapraszam!!!











1 komentarz: