niedziela, 9 lipca 2017

Ale sukienki od Ale Moda

Ten tydzień był dla mnie bardzo pracowity! Postanowiłam poświęcić czas na stworzenie looków, które już dawno chodziły mi po głowie. Są to stylizacje ze świetnymi sukienkami od mojego ukochanego butiku ,,Ale Moda".
Pierwsza stylizacja składa się z przepięknej, zwiewnej sukienki w kolorze kamienistego beżu! Uwielbiam takie odcienie,
są one pełne lekkości, elegancji i subtelności. Tak też się poczułam mając ją na sobie. Sukienka stworzona jest z wielu falban i fantazyjnych rękawów, a to robi ją szalenie oryginalną i niepowtarzalną!!! 
Druga stylizacja to bardzo elegancka sukienka o prostym fasonie, w którym dominuje przede wszystkim wzór. Nawiązując do poprzedniego wpisu.. Drogie Panie nie bójmy się wzorów!!! We wzorzystych sukienkach też możemy wyglądać i czuć się elegancko. Pamiętajmy nie możemy przedobrzyć z dodatkami, im mniej tym lepiej.











Oto druga stylizacja:








 Te piękne i niepowtarzalne sukienki czekają na was w Butiku!

Dajcie znać jak Wam się podoba wpis! Już wkrótce zapraszam do obejrzenia kolejnych stylizacji od ,,Ale Moda".










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz