piątek, 7 lutego 2020

Black Classic

Witajcie!


W dzisiejszym wpisie zaprezentuje Wam czarną klasykę. 
Dawno mnie tutaj nie było. W ostatnim czasie bardzo dużo się działo. Szykowałam się do obrony na studiach.  Zaprojektowałam i uszyłam kolekcje, w której totalnie przekroczyłam swoje granice. Kocham klasykę i zawsze będzie ona towarzyszyć w moich stylizacjach. Ale nadszedł czas na zmiany. Zamiany w moich projektach. Otworzyłam się na nowe. Użyłam koloru i odważnego printu. Już wkrótce pojawi się wpis na temat inspiracji i wykonania całej mojej kolekcji!

Ostatnio pogoda zaskoczyła nas pięknym, słonecznym i ciepłym dniem. Szkoda byłoby z tego nie skorzystać. Dzięki temu mogłam stworzyć lżejszą stylizację. Nie będę ukrywać, nie lubię zimy. Jest to czas, który w ogóle nie zachęca mnie do tworzenia. Już nie mogę doczekać się wiosny. Piękna pogoda zawsze mi daje pozytywną energię. 
 Moja najnowsza stylizacja składa się z czarnej klasycznej marynarki, do której dodałam beżowy kołnierz, aby rozjaśnić cały look. Bazą w tej stylizacji są czarne rurki i tiulowa, haftowana bluzka. Lubię zwiewne materiały, z ciekawą strukturą. Oryginalne hafty oraz tłoczenia zawsze będą w modzie i możemy je wystylizować na wiele sposobów.
Aby nadać stylizacji elegancji, założyłam do niej czarne botki na szpilce z diamencikami.

Mam nadzieje, że już niebawem będę mogła Wam pokazać lekkie, wiosenne stylizacje. 
























Zara



Zara



Zara



Zara 




          INSPIRACJE






Jak Wam się podoba taka stylizacja? :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz