środa, 28 czerwca 2017

Blue shirt

Wracam po krótkiej przerwie! Była ona spowodowana sporym zakresem obowiązków. Nowa praca pochłania większość mojego czasu, a także złożenie papierów na moje wymarzone studia było dość pracochłonne.

Wróciłam już z wakacji lecz mam jeszcze parę fajnych stylizacji z mojego ukochanego miejsca, które tutaj opublikuje.
W dzisiejszym wpisie przedstawiam Wam, stylizacje z moją ulubioną, niebieską koszulą o dość specyficznym fasonie. Uwielbiam takie ubrania, które mogę nosić na różne sposoby i połączyć je ze spódnicą, spodniami lub spodenkami. Do koszuli z odkrytymi ramionami założyłam krótkie, dżinsowe spodenki i białe trampki, przez co cały look jest w sportowym stylu.
Rzadko kiedy ubieram się na sportowo, ponieważ jestem ogromną miłośniczką prostoty i elegancji, ale lubię czasem od tego odpocząć, ubrać się luźno i wygodnie.









 

 Gdzie kupić całą stylizacje?



 INSPIRACJE:

Dajcie znać jak Wam się podoba!
Już wkrótce zapraszam na nowy wpis :)




 

1 komentarz:

  1. W takiej odmianie, na sportowo w trampkach wygląda Pani bosko, równie pięknie i kobieco jak w stroju eleganckim w szpilkach! Nienaganne nogi, figura.

    OdpowiedzUsuń