środa, 18 listopada 2020

Pink look for autumn day


Kraków to niesamowite, tajemnicze miasto, do którego bardzo lubię przyjeżdżać. Piękne uliczki, ciekawa architektura powoduje, że odrywam się od codzienności. To taka chwila relaksu, dzięki której nabieram energii na cały tydzień. Spacerując i z zachwytem podziwiając to piękne miejsce, natchnęłam się na stworzenie kolejnych projektów i stylizacji.

 Różowy jest kolorem wyrazistym i energetycznym. Jesienną porą nie bójmy się takich odcieni i twórzmy stylizacje na zasadzie kontrastu. Róż w zestawieniu z głęboką czernią jest bardziej nasycony i ładnie się prezentuje. W tej stylizacji postawiłam na zestawienie właśnie tych dwóch kolorów. 

Zazwyczaj moje jesienne outfity składały się ze stonowanych odcieni takich jak beż, szarość, ecru. W dzisiejszej stylizacji postawiłam na wyrazisty kolor i powiem Wam, że czuje się w nim świetnie. Dopasowałam do niej czarną kurtkę w sportowym stylu. Zakupiłam ją w moim ulubionym butiku w Krakowie ( Latona Botique ). Jest bardzo ciepła i pasuje zarówno do sportowych jak i eleganckich stylizacji, co pokaże Wam poniżej. Ubierając do niej botki na szpilce ze srebrnymi cyrkoniami i okulary przeciwsłoneczne uzyskałam modną, elegancką stylizację. 

Zamieniając botki na wygodne sportowe adidasy, dodając do tego czapkę z pomponem, stylizacja zmieniła się na sportową. Wygodnie, klasycznie i oryginalnie.




































Kurtka - Latona Botique (Kraków ul. Szewska 4)
Torebka - Latona Botique (Kraków ul. Szewska 4)
Czapka - Latona Botique (Kraków ul. Szewska 4)
Golf - Galeria Odzieży Fuks Jaworzno
Spodnie - no name 
Buty -Zara 
Okulary - H&M 




















2 komentarze:

  1. Nadaje Pani uroku każdemu miejscu, w którym się Pani pojawia😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Panu dziękuję za to, że razem możemy w tych miejscach bywać 😊

    OdpowiedzUsuń