wtorek, 22 czerwca 2021

Moja własna marka Lempearl Design

Witajcie! 


Jak już większość z Was wie, spełniłam swoje największe marzenie i otworzyłam własną markę modową Lempearl Design by Dominika Lempart.


 Założeniem marki jest chęć wyjścia naprzeciw oczekiwaniom kobiet, które cenią precyzję i jakość wykonanych projektów. Z uwagi na to, iż zależy mi na oryginalności i niepowtarzalności, aby każda z Was mogła czuć się wyjątkowo w moich projektach, poszczególne modele z kolekcji są limitowane i wyprodukowane tylko w ilości jednej sztuki. 


Wszystkie projekty tworzę samodzielnie. Od zaprojektowania, przez konstrukcję, dobór tkanin, uszycie, aż po kontrolę jakości. Cenię sobie przede wszystkim kunszt wykonania każdego projektu. Dokładam wszelkich starań, aby wszystkie ubrania mojego autorstwa były uszyte estetycznie. Zależy mi na tym, aby każda kobieta nosząca projekty Lempearl Design czuła się w nich elegancko, wyjątkowo i niesamowicie kobieco.


Dzisiaj postanowiłam Wam opowiedzieć coś więcej o moich najnowszych projektach. 

W moim sklepie internetowym Lempearl Design już pojawiły się nowości. Piękne komplety w kwiecisty print idealnie nadadzą się na lato. Wykonane są z przyjemnej i przewiewnej bawełny ( skład 95% bawełna       5 % elastan).



Komplet Alice 


Dwuczęściowy komplet, składający się z bluzy i spódniczki. Bluza ma na sobie wyhaftowane białe logo ,,Lempearl Design". Wykończona jest oryginalnymi ściągaczami, które tworzą falbankę. Spódniczka wykonana jest z dwóch falban. Jej dół usztywniony jest krynoliną. Dzięki temu pięknie się układa. Komplet wykonany jest z przyjemnej bawełny.




















Link do sklepu -->  Komplet Alice




Komplet Gianna


Dwuczęściowy komplet składający się z bluzki i spódniczki. Bluzka o fasonie ,,hiszpanki" z krótkim rękawkiem. Spódniczka dopasowana, z jednego boku zmarszczona gumką. Ozdabia ją kryształowa taśma wszyta po prawej stronie. Komplet idealnie nadaje się na lato. Wykonany z przyjemnej, przewiewnej bawełny. 
















Link do sklepu -->  Komplet Gianna



Zapraszam Was serdecznie do zakupu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz