sobota, 26 sierpnia 2017

Must have!

Czarne, gorsetowe pasy to ,,must have" każdej z nas. Są one bardzo modne w tym sezonie. Pięknie podkreślają kobiecą talie i nadają każdej stylizacji oryginalnego wyglądu. Można je zestawić ze spodniami, spódnicą, a nawet do sukienki wyglądają świetnie.
 Pasy możemy nabyć w wielu wariantach kolorystycznych. Ja przygotowałam dla Was szarości, czernie i denim. Spotkałam się również z pięknym, haftowanym pasem, który świetnie współgrałby z białą koszulą!!!
Ja osobiście zakupiłam dwa pasy. Jeden czarny, a drugi denim. Bardzo lubię minimalizm i prostotę, a te kolory idealnie wpasowują się w moje stylizacje! 
Zrobiłam dla Was przegląd sklepów internetowych i poniżej dowiecie się gdzie można je kupić :)






Gdzie można kupić?

 Pas - STRADIVARIUS


Pas -  STRADIVARIUS


Pas - MANGO



 
 Pas - STRADIVARIUS




Pas - ZARA



INSPIRACJE 


Dajcie znać jak Wam się podoba!
Już wkrótce zapraszam na kolejny wpis :) 

 




1 komentarz:

  1. Jest Pani Boska. Super seskowna sesja, piękna talia, cudowny strój, I fot- przepięknie!

    OdpowiedzUsuń