czwartek, 24 sierpnia 2017

Simplicity - black and white

Witajcie! Mój urlop już dobiegł końca i muszę wracać do pracy.. Taka kolej rzeczy. Bardzo wypoczęłam i nabrałam pozytywnej energii, aby realizować kolejne wyzwania. Już w październiku zaczynam moje wymarzone studia! Nie mogę się doczekać :) Mam nadzieje, że dużo się nauczę i znajdę odpowiedzi na dręczące mnie pytania. Będę dalej rozwijać moją pasję do mody i szycia.
Tymczasem przedstawiam Wam stylizację stworzoną z klasycznych kolorów, czyli czerni i bieli. Cały look składa się z białej koszuli z rozkloszowanymi rękawami (tzw. ,,hiszpanki" - taki fason jest bardzo modny w tym sezonie i przypuszczam, że jeszcze długo będzie gościł na wybiegach, ponieważ jest bardzo oryginalny i można z nim stworzyć wiele stylizacji ). Do tego dobrałam czarne, zwiewne spodenki. Białe buty tworzą idealną kompozycje z białą koszulą co nadaje klasy i prostoty całemu zestawowi.












Bluzka - ZARA
Spodenki - Moodo

Już wkrótce zapraszam na kolejny wpis !!! :)









 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz