niedziela, 23 września 2018

Black Street Style

Witajcie!

W dzisiejszym wpisie chciałam pokazać Wam stylizację bazującą na czarnej sukience. ,,Mała czarna" wcale nie musi być nudna! Wystarczy dodać do niej ciekawe dodatki! Ja postawiłam na piękną, jedwabną apaszkę, którą nabyłam w second handzie. Uwielbiam znajdować takie perełki!
 
Kolorowe apaszki to ,,must have" tej jesieni! Możemy je zestawić nie tylko z sukienką, ale także z białą koszulą i marynarką. Dzięki temu look stanie się lżejszy i mniej oficjalny. 

Przygotowałam dla Was listę sklepów, w których moim zdaniem znajdziecie najciekawsze wzory apaszek.

Zobaczcie sami! :)






















 













Gdzie kupić podobne apaszki?


Zara



Mango




Orsay

 

1 komentarz:

  1. Mała czarna nie może byc nudna w szczególnosci gdy Ty masz ja na sobie. Wyglądasz oczywisicie w niej bosko. Idealnie dobrałaś buty i reszte dodatków.

    OdpowiedzUsuń