wtorek, 18 września 2018

Snake's skin print dress.


Zwierzęcy print powraca!

 Cętki, panterka i zebra to totalny ,,must have" tej jesieni!
Podążając za modą, postanowiłam uszyć coś związanego z tym motywem. 
Już od jakiegoś czasu zamarzyła mi się sukienka w zwierzęcy wzór, lecz pojawił się jeden problem. W sklepach nic mi się nie podobało. Wszystko wydawało mi się takie nijakie. Albo fason nie ten, albo tkanina nie była odpowiednia. W takiej sytuacji nie pozostało mi nic innego, jak zaprojektowanie i uszycie czegoś nowego. Oczywiście cudowny materiał sam wpadł mi w ręce. Imitacja wężowej skóry idealnie nadawała się na sukienkę, którą sobie wymyśliłam.
Prosty fason z 3/4 rękawkiem i do tego szeroki pasek przewiązany w talii aby pięknie podkreślić sylwetkę. Wybrałam klasyczny fason sukienki, ponieważ sam wzór jest dość kontrowersyjny. Łatwo można przekroczyć granicę między dobrym smakiem a kiczem.
Do całego looku dobrałam buty na niskim obcasie z kokardką, które zakupiłam w sklepie ,,Zara", nie są one moimi ulubionymi czółenkami ze względu na wygodę, ale wyglądają obłędnie. Czarna torebka ,,Versace" ze złotymi detalami idealnie współgra z całą stylizacją i nadaje jej szyku i klasy. 

Materiał zakupiony w sklepie Jazz&Silk Katowice! :)






































2 komentarze: