niedziela, 12 listopada 2017

Spotkanie z Jessicą Mercedes!

Witajcie!
Ostatnio moje marzenia spełniają się w zaskakująco szybkim tempie! Najpierw wycieczka do Mediolanu, a teraz spotkanie z osobą, która jest dla mnie Wielkim Autorytetem. Jedna z najlepszych polskich blogerek modowych - Jessica Mercedes!
Tak długo marzyłam o tym, żeby ją spotkać i próbowałam sobie wyobrazić jak ta chwila będzie wyglądać, ale nigdy nie spodziewałam się, że to wydarzy się dzisiaj!!!
Udałam się na ostatni dzień ,,KTW Fashion Week", w celu zobaczenia pokazów mody i posłuchania wykładu z Jess.
Udało mi się zamienić z Nią parę zdań. Moje emocje wzięły górę w momencie gdy była tak blisko mnie i polały się łzy! Nie mogłam uwierzyć w to, że moje marzenie, stało się rzeczywistością.
 Bardzo podziwiam Ją za wytrwałość w dążeniu do celu i za Jej pasję do mody. Ma piękną osobowość, jest tak naturalna i taka prawdziwa w tym wszystkim co robi. Nie jeden z nas, mógłby się od Niej uczyć sztuki bycia sobą!!! Bardzo ją szanuję za to co osiągnęła, jest dla mnie motywacją i nieocenionym źródłem inspiracji.
Mam nadzieje, że jeszcze uda mi się Ją spotkać :)







Wiem, że zdjęcia nie są pierwszej jakości, ale musicie mi wybaczyć. Emocje wzięły górę!!!




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz